De laatste paar dagen in Nederland - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Yasmin Zee - WaarBenJij.nu De laatste paar dagen in Nederland - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Yasmin Zee - WaarBenJij.nu

De laatste paar dagen in Nederland

Door: Yasmin

Blijf op de hoogte en volg Yasmin

26 Februari 2015 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hola!

De laatste dagen zijn van start gegaan. Nu gaat het toch echt gebeuren, de koffers worden ingepakt, de laatste boodschapjes worden gedaan en van de laatste familieleden wordt er afscheid genomen. Tot nu toe heb ik er erg veel zin in, maar ben ik ook erg zenuwachtig. Nu komt het besef dat het werkelijkheid word, je gaat straks echt voor 5 maanden weg. Iedereen download skype voor je, stuurt je lieve berichtjes en je krijgt van iedereen cadeautjes, ook dit is een teken dat ze jou ook erg gaan missen. Ik vlieg donderdagochtend aanstaande om 06:35 uur naar Lanzarote. Jullie horen de rest zo snel mogelijk, via deze weg zou ik jullie op de hoogte houden van mijn leuke, leerzame en vooral gezellig tijd die ik tegemoet ga.

Hasta Lluego!

xxx

  • 24 Februari 2015 - 17:08

    Valerie:

    We gaan een top tijd tegemoet! Tot donderdag xxxx

  • 24 Februari 2015 - 19:24

    Robin :

    We zullen je missen liefje

  • 24 Februari 2015 - 22:18

    Marlous:

    Spannend hoor! Ga je op deze site je ervaringen schrijven.
    Dan ga ik het zeker volgen.
    Veel plezier alvast en geniet ervan! X

  • 24 Februari 2015 - 22:49

    Sonja:

    Ook wij gaan je net iedereen missen Yasmin. Maar voordeel van jou stage u dat wij je een weekje komen bezoeken op Lanzarote. Meissie veel plezier. Ik weet: JE KAN HET!

  • 24 Februari 2015 - 22:51

    Tante Jelly:

    zet m op, geniet ,
    Xx

  • 24 Februari 2015 - 23:56

    Richelle:

    Super veel plezier op lanzarote moppie, we gaan je missen , maar gelukkig kunnen we je zo volgen, geniet van de laatste goede nacht in je eigen bed en heeeel veel succes en plezier daar schat, hou van je xx

  • 26 Februari 2015 - 13:05

    Kelly:

    nu ben je er al. je gaat een top tijd tegemoet lieve schat. ik zie je gauw xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yasmin

Actief sinds 24 Feb. 2015
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 2661

Voorgaande reizen:

26 Februari 2015 - 30 Juni 2015

De laatste paar dagen in Nederland

Landen bezocht: